مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:052020-12-05اجتماعي

تمدید یک هفته ای محدودیت های ترافیکی در استان ایلام


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: محدودیت های ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی شهرهای ایلام به مدت یک هفته دیگر تمدید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: با توجه به خروج شهر ایلام از وضعیت قرمز، از امروز 15 آذرماه جریمه ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی از یک میلیون تومان به 500 هزار تومان کاهش یافته است.

وی افزود: این در حالی ست که جریمه ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی از شهرستان آبدانان به علت قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز از 500 هزار به یک میلیون افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه کماکان تردد شبانه وسایل نقلیه شخصی از ساعت 21 شب الی 4 صبح در معابر درون شهری شهرهای ایلام، آبدانان و چرداول ممنوع است، از صدور جریمه 200 هزار تومانی برای متخلفان خبر داد.

سرهنگ کهزادی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای شروع طرح تاکنون 2 هزار راننده به دلیل نقض محدودیت های ترافیکی جریمه شده اند، افزود: 70 درصد جرائم مربوط به تردد غیرمجاز شبانه در محدوده ساعت 21 تا 4 بامداد شهرهای قرمز و مابقی در مبادی ورودی و خروجی صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید یک هفته ای محدودیت های ترافیکی در استان ایلام

تمدید یک هفته ای محدودیت های ترافیکی در استان ایلام