مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:002020-12-05اقتصادي

کریمی: طرح ساماندهی تولید و بازار خودرو در کمیسیون صنایع مجلس دنبال می شود


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ساماندهی تولید و بازار خودرو در کمیسیون صنایع مجلس دنبال می شود تا روند ارتقای کیفیت در طراحی و ساخت خودرو به عنوان یک اصل در صنعت خودروسازی کشور لحاظ شود.

- ایسنا/مرکزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ساماندهی تولید و بازار خودرو در کمیسیون صنایع مجلس دنبال می شود تا روند ارتقای کیفیت در طراحی و ساخت خودرو به عنوان یک اصل در صنعت خودروسازی کشور لحاظ شود.

علی اکبر کریمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: تمایل به خرید کالای با کیفیت و مناسب یک امر بدیهی و منطقی است و در نتیجه هیچ کسی حاضر به خرید کالای فاقد کیفیت نیست، گرچه، کیفیت در سطوح مختلف قیمتی متفاوت است و مردم به نسبت کیفیت کالا حاضر به پرداخت وجه آن هستند.

وی در خصوص خرید خودروی با کیفیت و ایمن گفت: در کالایی نظیر خودرو برخورداری محصول از کیفیت مناسب به مراتب اهمیت بیشتری از سایر کالاها دارد چرا که فقدان کیفیت و ایمنی منجر به ایجاد تهدیدی از سوی محصول، برای سلامت و جان سرنشینان بویژه در تردد با سرعت بالا خواهد شد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر انتظار به حق مردم در خصوص طراحی و ساخت خودروهای با کیفیت و ایمن و برخوردار از امکانات رفاهی مناسب، اظهار کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریمی: طرح ساماندهی تولید و بازار خودرو در کمیسیون صنایع مجلس دنبال می شود

کریمی: طرح ساماندهی تولید و بازار خودرو در کمیسیون صنایع مجلس دنبال می شود