مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 04:552020-12-05اقتصادي

کدام گشایش؟ 7 برابر شدن قیمت مسکن یا 6 برابر شدن نقدینگی؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود واعظی ضمن تخطئه مصوبه اخیر مجلس در زمینه بازگشت توازن به اجرای برجام، به ایلنا گفت: کار مجلس کار قانون گذاری است، - کدام گشایش؟ 7 برابر شدن قیمت مسکن یا 6 برابر شدن نقدینگی؟! رییس دفتر رییس جمهور برای چندمین بار، ضمن اظهار نظری فاقد وجاهت و نامتناسب با جایگاه حقوقی وی علیه مصوبه مجلس فضاسازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود واعظی ضمن تخطئه مصوبه اخیر مجلس در زمینه بازگشت توازن به اجرای برجام، به ایلنا گفت: کار مجلس کار قانون گذاری است، قانون گذار باید یک هماهنگی با دستگاه های مجریه داشته باشد.

آن چیزی که امروز اتفاق می افتد ما در گذشته سابقه اش را هم نداشته ایم.

وی درباره این که فضای بین المللی به سمت احیای برجام در حال پیش روی بود، اما شاید با مصوبه اخیر مجلس پرونده هسته ای ایران دوباره به شورای امنیت و فصل هفتم بازگردد، تاثیر این تصمیم بر سیاست خارجی و بازار داخلی چیست، بیان کرد: در فضای مجازی بیان می شود که این مجلس از ابتدا آمده تا با دولت مخالفت کند.

ما فکر می کردیم که همان مخالفت با دولت کافی است و دیگر کاری با اقداماتی که مربوط به گشایش برای ملت می شود و می تواند یک مقداری فشار ها را بردارد نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام گشایش؟ 7 برابر شدن قیمت مسکن یا 6 برابر شدن نقدینگی؟!

کدام گشایش؟ 7 برابر شدن قیمت مسکن یا 6 برابر شدن نقدینگی؟!