مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 04:252020-12-05اقتصادي

محدودیت های کرونایی تیر خلاصی بر اقتصاد کردستان


13 روز از آغاز محدودیت های کرونایی اعلامی از ستاد ملی مقابله با کرونا می گذرد و ظاهرا این محدودیت ها در هفته های آینده نیز ادامه خواهد داشت و این به معنی تعطیلی بسیاری از کسب و کارها و اعمال فشار اقتصادی دوچندان بر آن هاست.

- 13 روز از آغاز محدودیت های کرونایی اعلامی از ستاد ملی مقابله با کرونا می گذرد و طبق تعریف این ستاد گروه های شغلی 1 و 2 و 3 در شهرهای زرد، گروه های شغلی 1 و 2 در شهرهای نارنجی و تنها گروه شغلی 1 در شهرهای قرمز اجازه فعالیت دارند.

جدای از منع فعالیت تعدادی اصناف، ممنوعیت های تردد بین شهرها نیز اعلام شد و در شهرهای قرمز ممنوعیت تردد داخل شهر از ساعت 21 تا 4 صبح اعلام شد تا بتواند باری از دوش کادر درمانی بردارد و آمار مرگ و میر کرونا را کمی تعدیل بخشد.

محدودیت های چند ماه اخیر کرونایی موجب شده تا بازار اصناف کساد و بسیاری را به ورطه ورشکستگی بکشاند و اکنون با نزدیک شدن به پایان محدودیت های دوهفته ای بازاریان به دنبال باز کردن مغازه های خود هستند.

یکی از شهروندان سنندجی با اشاره به اینکه کسب و کارش پس از اعلام محدودیت های جدید بسیار کساد شده اظهار کرد که هرچند که صنف ما در ایام محدودیت ها تعطیل نبوده اما از هر 10 نفر مشتری تنها 3 تا 4 نفر جهت خرید به ما مراجعه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های کرونایی تیر خلاصی بر اقتصاد کردستان

محدودیت های کرونایی تیر خلاصی بر اقتصاد کردستان