مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 04:252020-12-05اقتصادي

شرط کنترل قیمت محصولات دامی


عضو شورای مرکزی سازمان نظام صنفی کشاورزی گفت: اگر قرار است قیمت محصولات دامی را در بازار پایین نگه داریم  باید نهاده های مورد نیاز تولیدکنندگان را تامین و هزینه های آنها را جبران کنیم.

- عضو شورای مرکزی سازمان نظام صنفی کشاورزی گفت: اگر قرار است قیمت محصولات دامی را در بازار پایین نگه داریم  باید نهاده های مورد نیاز تولیدکنندگان را تامین و هزینه های آنها را جبران کنیم.

درست نیست که از یک طرف نهاده ها و هزینه های دامداران با ارز آزاد محاسبه  شود و از طرفی از دامداران بخواهیم که محصولات خود را با قیمت واقعی عرضه نکنند.

پیمان عالمی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه دامپروری یک فعالیت اقتصادی است و وقتی صحبت از تولید پایدار و کشاورزی نوین می شود باید به ابعاد اقتصادی آن نگاه ویژه ای شود، اظهار کرد: 70 درصد دامداری ها در روستاها واقع شده است و روستاییان وعشایر وظیفه اصلی تولید دام را برعهده دارند.

در همه جای دنیا این افراد جزو اقشار مورد حمایت دولت ها هستند زیرا آنها تنها تأمین کنندگان غذای سالم و کافی برای مردم جامعه هستند، اما متأسفانه تصمیم گیری ها و اتخاذ سیاست های غلط در کشور ما غالبا براثر عدم مشارکت و دخالت دادن نمایندگان واقعی تولیدکنندگان در مجامع تصمیم گیری بخش دامپروری طی این چند سال آنها را به مرز ورشکستگی و مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط کنترل قیمت محصولات دامی

شرط کنترل قیمت محصولات دامی