مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 00:502020-12-04دانش

آخرین خبر از کنکور 0140 و قانون حجاب و عفاف


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برای کنکور لیسانس در 1400 اتفاقی نمی افتد چون قانون سنجش است که هر تصمیمی در مورد سنجش گرفته می شود باید یک سال بعد اعمال شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه لازم است در شیوه پذیرش دانشجو در دانشگاه ها تغیراتی ایجاد شود، گفت: قطعا در سال 1400 تغییری در شکل برگزاری کنکور نخواهیم داشت.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ارتباط با اینکه آیا در شرایط کرونا جلسات این شورا تشکیل می شود، اظهار کرد: شورا تشکیل می شود؛ البته با چند ماه تاخیر جلسات شروع شد، چون بحران کرونا را داشتیم ولی از تیرماه که جلسات شروع شده تقریباً یک هفته در میان برگزار شده و برخی مواقع ماهی یک جلسه شده است.

در ادامه پاسخ دکتر سعید رضا عاملی را به سئوالاتی که در برنامه تلویزیونی دستخط از او پرسیده شد، می خوانیم: - یک تحقیقی از زبان شما منتشر شد که تقریباً بخاطر شرایط کرونایی 25 درصد مردم دچار افسردگی بوده اند و 55 درصد بخاطر مشکلات معیشتی و کاری است.

شورا در این زمینه، در عرصه کرونا و فرهنگ سازی موضوع کرونا، تصمیمات یا بررسی هایی داشته است؟ بله، چند دوره بحث در شورای عالی با اعضای حقیقی داشتیم و هم جلساتی برگزار کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبر از کنکور 0140 و قانون حجاب و عفاف

آخرین خبر از کنکور 0140 و قانون حجاب و عفاف