مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 22:502020-12-04پزشكي

خوزستان چقدر از رعایت پروتکل ها عقب است؟


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در خوزستان حدود 65 درصد است در حالی که میزان ایده آل رعایت پروتکل ها 95 درصد است؛ - ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در خوزستان حدود 65 درصد است در حالی که میزان ایده آل رعایت پروتکل ها 95 درصد است؛ رعایت کمتر از 95 درصدی، نشان دهنده این است که خطر بیماری وجود دارد.

دکتر سیدمحمد علوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در خوزستان اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در مناطق و اصناف مختلف متفاوت است؛ میزان رعایت در مناطق واقع در محدوده شهر خوب است اما در مناطق حاشیه شهر، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی کم است.

وی افزود: رعایت پروتکل ها در برخی اصناف خوب و در برخی اصناف ضعیف است؛ به طور مثال در نانوایی ها و جایگاه های سوخت پایین است و در پاساژها نیز زیاد خوب نیست.

علوی بیان کرد: در مجموع، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در خوزستان حدود 65 درصد است در حالی که میزان ایده آل رعایت پروتکل ها 95 درصد است؛ رعایت کمتر از 95 درصدی، نشان دهنده این است که خطر بیماری وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان چقدر از رعایت پروتکل ها عقب است؟

خوزستان چقدر از رعایت پروتکل ها عقب است؟