مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 22:102020-12-04اجتماعي

یک موج بارشی از روز یکشنبه کردستان را در بر می گیرد


مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: از اوایل صبح یکشنبه تا صبح دوشنبه شاهد عبور موجی از نیمه غربی کشور خواهیم بود که در سطح استان موجب ابری شدن آسمان، - رحیم صدیقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه ها و مدل های پیش یابی هواشناسی، برای امروز شنبه جو اغلب نقاط استان، نسبتاً پایدار بوده و بجز پوشش ابر، در پاره ای نقاط مه (عمدتاً مناطق شمالی و شرقی) و گاهی وزش باد ملایم پدیده دیگری نداریم.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان افزود: البته برای امروز امکان بارش های پراکنده و نقطه ای باران در نواحی شرقی و مرکزی استان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال آن از اوایل صبح یکشنبه تا صبح دوشنبه شاهد عبور موجی از نیمه غربی کشور خواهیم بود که در سطح استان موجب ابری شدن آسمان، مه، وزش باد، در بعضی مناطق بارش باران و برف(عمدتاً برف) و در گردنه ها و ارتفاعات بارش برف و کولاک خواهد شد.

صدیقی تصریح کرد: انتظار داریم بارش ها در نواحی شرقی و جنوبی استان همچون شهرستان های کامیاران، قروه، دهگلان، سنندج و بیجار بیشتر باشد و در سایر مناطق بارش ها بصورت پراکنده برآورد می شود.

وی یادآوری کرد: در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری هوای استان پایدار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک موج بارشی از روز یکشنبه کردستان را در بر می گیرد

یک موج بارشی از روز یکشنبه کردستان را در بر می گیرد