مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 20:352020-12-04پزشكي

شمار مبتلایان به کرونا در سیستان وبلوچستان از مرز 24 هزار نفر گذشت


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان وبلوچستان با سیر صعودی به 24 هزار و 12 نفر رسید.

- دکتر محمد هاشمی شهری، گفت: علی رغم تأکید فراوانی که بر رعایت پروتکل های بهداشتی می شود، همچنان در سایه بی توجهی به این پروتکل ها، ویروس کرونا در حال جولان دادن بوده و شمار مبتلایان به این ویروس در استان به 24 هزار و 12 نفر رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان وبلوچستان به شهرستان زاهدان اختصاص دارد، افزود: 83 درصد موارد ابتلا به کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، افرادی هستند که سابقه تماس با یک فرد مثبت را در جمع های خانوادگی داشته اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 157 مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های سطح استان بستری هستند، ادامه داد: همچنین 305 بیمار نیز با علائم تنفسی در بیمارستان های سیستان و بلوچستان بستری هستند.

هاشمی بیان کرد: تعداد فوتی های ناشی از کرونا در استان نیز 976 نفر است که 10 نفر تنها در شبانه روز گذشته به تعداد فوتی های کرونا در این استان افزوده شدند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار مبتلایان به کرونا در سیستان وبلوچستان از مرز 24 هزار نفر گذشت

شمار مبتلایان به کرونا در سیستان وبلوچستان از مرز 24 هزار نفر گذشت