مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 14:402020-12-04بين الملل

هشدار امارات متحده عربی به آمریکا!


امارات به آمریکا هشدار داد اگر تسلیحات مورد نیازش را به این کشور نفروشد ابوظبی سراغ کشورهای دیگر مانند روسیه و چین می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روسیا الیوم، امارات متحده عربی به آمریکا هشدار داد که اگر جنگنده های پیشرفته اف 35 و دیگر تسلیحات را به ابوظبی نفروشد، این کشور سلاح های پیشرفته مورد نیازش را از کشورهای دیگر می خرد.

یوسف العتیبه سفیر امارات در واشنگتن در سلسله توییت هایی در حساب رسمی سفارت امارات در آمریکا تصریح کرد که قرارداد تسلیحاتی این کشور با آمریکا به ارزش 23 میلیارد دلار شامل جنگنده های اف 35 می شود و این قرارداد که اکنون توسط کنگره در حال بررسی است برای هر دو طرف بسیار مهم است.

سفیر امارات در واشنگتن کشورش را بازترین و آسان گیر ترین جامعه در منطقه توصیف کرد و گفت که قرارداد یاد شده باعث تقویت همکاری نظامی میان ابوظبی و واشنگتن می شود؛ همکاری ای که در اصل عمیق است.

وی افزود: فروش جنگنده های اف35 به امارات بسیار بیشتر از یک قرارداد تسلیحاتی صرف است زیرا به ایجاد خاورمیانه امن تر و باثبات تر کمک می کند و به امارات مسئولیت بیشتری در زمینه امنیت منطقه ای می دهد؛امری که باعث می شود آمریکا بر چالش های جهانی دیگری تمرکز گند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار امارات متحده عربی به آمریکا!

هشدار امارات متحده عربی به آمریکا!