مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 14:402020-12-04سياسي

یک مقام ارشد آمریکایی: برای پیوستن دوباره به برجام تلاش می کنیم


گرگوری میکس رییس جدید کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در اولین بیانیه خود پس از انتصاب به مقام جدیدش بر لزوم بازگشت به توافق هسته ای با ایران و سازمان جهانی بهداشت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، رییس جدید کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفت که برای بازگشت به توافق هسته ای (برجام) تلاش خواهد کرد.

دموکرات های آمریکا روز جمعه گرگوری میکس را به عنوان رییس جدید کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا انتخاب کردند.

گرگوری میکس در اولین بیانیه خود پس از انتصاب به مقام جدیدش بر لزوم بازگشت به توافق هسته ای با ایران و سازمان جهانی بهداشت تاکید کرد.

وی در بیانیه اش نوشت: ما برای پیوستن دوباره به برجام و سازمان جهانی بهداشت کار خواهیم کرد اما ما همچنین باید ائتلاف هایی جدیدی به منظور رسیدگی به بحران های موجود در خصوص گرمایش زمین و تهدیدهای در حال ظهور تثبیت کنیم.

گفتنی است که محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان روز پنجشنبه در پاسخ به این سوال که با توجه به این که جلسه آتی کمیسیون مشترک برجام نزدیک است و جو بایدن به تازگی دوباره برای بازگشت به برجام ابراز تمایل کرده است، چه انتظاری از شرکای برجام دارد و آیا آن ها از بازگشت دوباره آمریکا به برجام حمایت خواهند کرد، بیان کرد: واضح است که این موضوع در کمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مقام ارشد آمریکایی: برای پیوستن دوباره به برجام تلاش می کنیم

یک مقام ارشد آمریکایی: برای پیوستن دوباره به برجام تلاش می کنیم