مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 11:202020-12-04اقتصادي

قیمت مرغ به زودی کاهش می یابد


وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از میادین میوه و تره بار استان تهران گفت: به زودی قیمت مرغ کاهش پیدا می کند و به قیمت مناسب و مصوب می رسد، به نحوی که مردم احساس رضایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در دو روز متوالی از 4 میدان میوه و تره بار تهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمات رسانی این مراکز خدماتی به ویژه در زمینه توزیع مستقیم گوشت مرغ بین شهروندان قرار گرفت.

وزیر جهاد کشاورزی با اعلام اینکه در میادین میوه و تره بار تقریباً صفی برای دریافت گوشت مرغ وجود ندارد و این محصول در میادین در حال توزیع است، گفت: اتفاق خوبی که افتاده، این است که مرغ ورودی میادین میوه و تره بار، وارد یک بارانداز خاص شده و از آنجا به میادین تحویل و بین شهروندان توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه این اتفاق به روند توزیع گوشت مرغ در میادین میوه و تره بار بسیار کمک کرده است، اظهار کرد: علاوه بر توزیع گوشت مرغ در غرفه ها، ماشین هایی نیز در سطح میادین مستقر شده اند که دارای ترازو بوده و در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از تشکیل صف خیلی کمک کرده است.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: به زودی قیمت مرغ کاهش پیدا می کند و به قیمت مناسب و مصوب می رسد، به نحوی که مردم احساس رضایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مرغ به زودی کاهش می یابد

قیمت مرغ به زودی کاهش می یابد