مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-04اقتصادي

کاهش 38 درصدی تردد در جاده های آذربایجان غربی


از آغاز طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها، تردد در جاده های آذربایجان غربی 38 درصد کاهش یافته و تمام ورودی های استان تحت کنترل است.

- کمال حسین زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از بازگرداندن بیش از 12 هزار و 200 خودرو از آغاز طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها خبر داد و اظهار داشت: در این مدت تردد در جاده ها 38 درصد کاهش یافته و تمام ورودی های استان تحت کنترل است.

وی افزود: از روز اول اجرای طرح محدودیت ها تاکنون همکاران پلیس راه استان در 50 نقطه از پیش تعیین شده مستقر شده و نسبت به ارشاد، هدایت و سپس اعمال قانون رانندگان متخلف اقدام می کنند.

رییس پلیس راه آذربایجان غربی همچنین از به کارگیری 39 دستگاه دوربین ثابت و 38 دوربین سیار به منظور کنترل تردد خودرو ها خبر داد و گفت: هم اکنون 35 نقطه حادثه خیز در استان شناسایی شده است که تلاش در رفع این نقاط با همکاری مسئولان ذی ربط هستیم.

وی با اشاره به اینکه در هشت ماه امسال شاهد کاهش 32 درصدی فوتی تصافات جاده ای بوده ایم افزود: افزایش اقدامات نظارتی، حضور کمی و کیفی پلیس در جاده های استان، ممنوعیت، محدودیت و کاهش تردد، رعایت قانون و قوانین رانندگی و رفع نقاط حادثه خیز در جاده ها توسط راهداری از مهمترین عامل کاهش تصادفات فوتی در سال جاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 38 درصدی تردد در جاده های آذربایجان غربی

کاهش 38 درصدی تردد در جاده های آذربایجان غربی