مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 10:502020-12-04سياسي

قدم های بانوی جوان با حمایت کمیته امداد امیدبخش شد؛ تحقق رؤیاها در یک روستا


یک بانوی جوان اهل کوهبنان استان کرمان با همت و پشتکار فراوان و حمایت‎های کمیته امداد موفق شد، روند زندگی خود را تغییر داده و به عنوان کارآفرین موفق، - خبرگزاری فارس - کرمان، محدثه سعیدی نژاد: اسماء آبرون بانوی جوان اهل کوهبنان با همت و پشتکار فراوان و حمایت‎های کمیته امداد امام خمینی (ره) موفق شده است، روند زندگی خود را تغییر داده و به عنوان کارآفرین موفق، مددجویان این کمیته را یاری رساند.

این بانوی جوان 21 ساله با تحصیلات کارشناسی انیمیشن و ساکن روستای جور است.

وی فرزند سوم خانواده است که پس از بروز ناملایماتی در زندگی مشترکش تصمیم می‎گیرد، روی پای خود بایستد و به تنهایی بار زندگی را به دوش بکشد.

تصمیم گرفت، قید رؤیایش را بزند، اما دلگرمی‎های مادرانه به او جان تازه‎ای بخشید اسماء همزمان با ادامه تحصیل در تهران به مدت دو سال برای تأمین مخارج دانشگاه خود در یک کارگاه برش لیزر کار می‎کرد و از همان زمان به توصیه خانواده به فکر راه‎اندازی یک کسب و کار در کنار ادامه تحصیل افتاد، هرچند که از نظر مالی شرایط ایجاد یک کار بزرگ را نداشت.

وی راه پرپیچ و خمی را برای دستیابی به هدف خود طی کرد و با مشکلات زیادی از همان ابتدا مواجه شد، باید پذیرفت که گام نهادن در چنین مسیری برای یک بانوی 21 ساله نیازمند اعتماد به نفس بالا و داشتن اطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدم های بانوی جوان با حمایت کمیته امداد امیدبخش شد؛ تحقق رؤیاها در یک روستا

قدم های بانوی جوان با حمایت کمیته امداد امیدبخش شد؛ تحقق رؤیاها در یک روستا