مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 10:352020-12-04سياسي

امام جمعه اردکان؛ مجازات استکبار مطالبه مهم ملت ایران در ترور شهید فخری زاده است


امام جمعه اردکان بابیان این که مطالبه ملت ایران مجازات و انتقام از استکبار است، گفت: مجازات اصلی این جنایات باید اخراج آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی باشد که با همدلی مسئولین و ایستادگی ملت ما محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در اردکان، حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر در خطبه های مجازی نماز جمعه با اشاره به آثار و برکات ارتباط با خدای متعال، گفت: اگر دعا و توسل نباشد بسیاری از عنایات و توجهات الهی به انسان نمی رسد.

امام جمعه اردکان بابیان اینکه در شرایط کرونایی و در کنار رعایت مسائل بهداشتی، توجه به دعا و ترویج معنویت بسیار مهم و لازم است، افزود: در زمان بلا نباید از دعا و دیگر عوامل معنوی غافل شد.

وی با اشاره به اینکه از آثار مهم ارتباط باخدا دست یابی به آرامش است، اظهار داشت: بنا بر آیات قرآن و روایات اهل بیت (ع) برخی از عنایات با درخواست و دعا به ما داده می شود و در روایات تأکید شده است که دعا در مرگ و حتی سرنوشت و تقدیری که نوشته شده اثر دارد.

شاکر در ادامه ضمن گرامیداشت روز دانشجو، گفت: سال 1332 حدود چهار ماه بعد از کودتای 28 مرداد، معاون وقت رییس جمهور آمریکا که در این کودتا نقش داشت به ایران آمد و وارد دانشگاه شد و دانشجویان به این سفر و دخالت اعتراض کردند که با برخوردها سه نفرشان به شهادت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردکان؛ مجازات استکبار مطالبه مهم ملت ایران در ترور شهید فخری زاده است

امام جمعه اردکان؛ مجازات استکبار مطالبه مهم ملت ایران در ترور شهید فخری زاده است