مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 10:352020-12-04بين الملل

هشدار به کارشناسان هسته ای صهیونیست: مسیرهای خود را تغییر دهید


نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی به کارشناسان هسته ای و مسئولان بلند پایه در رآکتورهای هسته ای دیمونا هشدار داده اند که اقدامات امنیتی را افزایش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المنار، نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی به کارشناسان هسته ای و مسئولان بلند پایه در رآکتورهای هسته ای دیمونا هشدار داده اند که از بیم هر گونه عملیات انتقامجویانه از سوی ایران در واکنش به ترور شهید محسن فخری زاده اقدامات امنیتی روزانه خود را افزایش داده و هوشیار باشند.

رادیو کان رژیم صهیونیستی گزارش داد: از یکی از دانشمندان هسته ای دیمونا خواسته شده از تردد در یک مسیر خودداری کند و مسیر خود را عوض کند و از تردد در مسیرهایی که می تواند به کنترل وی منجر شود، خودداری کند، همچنانکه به این دانشمند درباره بازکردن بسته های مشکوک و توجه به حوادث غیرعادی هشدار داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین رسانه صهیونیست؛ مسئولان امنیتی این رژیم به این دانشمند هسته ای اعلام کرده اند بعید نیست نهادهای اطلاعاتی ایران فعالیت های وی را از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی کنترل کنند.

رادیو کان گزارش داد: مسئولان امنیتی اسراییل نگران هر گونه عملیات احتمالی ایران برای هدف قرار دادن گردشگران اسراییلی در کشور های عربی خلیج فارس به ویژه در امارات و بحرین هستند که به تازگی تواف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به کارشناسان هسته ای صهیونیست: مسیرهای خود را تغییر دهید

هشدار به کارشناسان هسته ای صهیونیست: مسیرهای خود را تغییر دهید