مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 10:252020-12-04اقتصادي

توسعه روابط اقتصادی محور رایزنی مقامات ازبکستان و افغانستان


مقامات اتاق بازرگانی و صنایع ازبکستان و فدراسیون بازرگانی افغانستان در نشست ویدئویی توسعه روابط اقتصادی و بازرگانی، همکاری سرمایه گذاری و منطقه ای بین «تاشکند» و «کابل»را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، مقامات اتاق بازرگانی و صنایع ازبکستان و فدراسیون بازرگانی افغانستان در نشست ویدئویی توسعه روابط اقتصادی و بازرگانی، همکاری در سرمایه گذاری و منطقه ای و چشم انداز توسعه تعاونی در زمینه های بانکی و گمرکی بین تاشکند و کابل را بررسی کردند.

  در این نشست ویدئویی ادهم اکرام اف رییس اتاق بازرگانی و صنایع ازبکستان، انور اسام اف معاون وزیر سرمایه گذاری و بازرگانی خارجی و همچنین محافل بازرگانی ازبک حضور پیدا کردند.

از طرف افغانستان محمد اسماعیل غضنفر رییس فدراسیون بازرگانی افغانستان، احمد خالد علمی سفیر افغانستان در تاشکند، محمد نبی حکیمی مشاور وزیر صنعت و تجارت و همچنین بازرگانان این کشور شرکت کردند.

طرف ازبک تاکید کرد که در سال های اخیر همکاری های اقتصادی و بازرگانی بین محافل بازرگانی دو کشور بیش از پیش گسترش پیدا کرده است.

در این نشست ویدئویی تاکید شد برقراری گفت وگو شفاف امکان تشخیص زمینه های مورد علاقه طرفین را برای تعمیق بیش از پیش همکاری های متقابل با توجه به تنظیم طرح ها و قراردادهای او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روابط اقتصادی محور رایزنی مقامات ازبکستان و افغانستان

توسعه روابط اقتصادی محور رایزنی مقامات ازبکستان و افغانستان