مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 09:552020-12-04بين الملل

وال استریت ژورنال: ترامپ مقصر باخت جمهوری خواهان در انتخابات سنا خواهد بود


یک روزنامه دست راستی در آمریکا در یادداشتی نوشت، اگر حزب جمهوری خواه در انتخابات ماه آینده اکثریت خود را در مجلس سنا از دست بدهد، مقصر اصلی آن رییس جمهور آمریکا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه سردبیری روزنامه وال استریت ژورنال در یادداشتی نوشت، در صورتی که جمهوری خواهان اکثریت کرسی های سنا را از دست بدهند، مقصر آن دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا است.

در این یادداشت آمده است، یک ماه دیگر رأی گیری برای انتخاب دو سناتور ایالت جورجیا برگزار خواهد شد و در صورتی که جمهوری خواهان ببازند، رییس جمهور ترامپ دلیل اصلی آن خواهد بود و تلفات اصلی آن نیز میراث او خواهد بود .

این روزنامه تلاش های بی پایه و اساس ترامپ برای زیر سوال بردن نتایج انتخابات را مورد انتقاد قرار داده و هشدار می دهد حملات پی در پی او علیه جمهوری خواهانی که مخالفش هستند، موجب تفرقه در حزب می شود و دموکرات ها از این اوضاع نفع خواهند برد.

این یادداشت می افزاید: به نظر می رسد ترامپ قصد دارد بار دیگر در سال 2024 در انتخابات شرکت کند و ادعاهای او درباره دزدیده شدن انتخابات [امسال] می تواند افتتاحیه ای برای کمک های مالی به کمپین او باشد .

گروه سردبیری وال استریت ژورنال می افزاید: دستکم او (ترامپ) اکنون می تواند برای توجیه بگوید به جمهوری خواهان در تصاحب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وال استریت ژورنال: ترامپ مقصر باخت جمهوری خواهان در انتخابات سنا خواهد بود

وال استریت ژورنال: ترامپ مقصر باخت جمهوری خواهان در انتخابات سنا خواهد بود