مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 09:102020-12-04اجتماعي

توزیع 221 دستگاه گوشی و تبلت بین دانش آموزان نیازمند ایلامی


دویست و بیست و یک دستگاه گوشی هوشمند و تبلت به ارزش هفت میلیارد و هفتصد و نوزده میلیون ریال در بین دانش آموزان نیازمند استان ایلام توزیع شد.

- رضا زینی وندمقدم مدیرکل آموزش و پرورش ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار داشت: با مشارکت خیرین نیکوکار و فرهنگیان استان از ابتدای سال تحصیلی جدید 221 گوشی هوشمند و تبلت به ارزش هفت میلیارد و هفتصد و نوزده میلیون ریال در بین دانش آموزان نیازمند ایلامی توزیع شد.

وی افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید در شرایط کرونایی و مجازی شدن کلاس های درس،  بیش از هر زمان دیگر نیاز به گوشی های هوشمند و تبلت برای آموزش حس شده است؛ لذا در این میان بسیاری از دانش آموزان از بضاعت مالی مناسبی برخوردار نبوده و عملا از آموزش مجازی محروم شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام تصریح کرد: در این بین مدیران مدارس، دانش آموزان فاقد گوشی را معرفی کرده و از مبلغ جمع آوری شده، گوشی و تبلت به صورت رایگان در اختیار آنان قرار داده شد.

   وی خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم در سراسر کشور این همدلی و همراهی استمرار داشته باشد تا شاهد روزی بود که هیچ دانش آموزی به خاطر نداشتن گوشی هوشمند از تحصیل جا نماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 221 دستگاه گوشی و تبلت بین دانش آموزان نیازمند ایلامی

توزیع 221 دستگاه گوشی و تبلت بین دانش آموزان نیازمند ایلامی