مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-04سياسي

پذیرش مجدد نیرو به طریق شرکتی و تبصره ای خلاف قانون است


عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی پذیرش مجدد نیرو از طریق شرکتی و قراردادی، تبصره ای را خلاف قانون دانست و گفت: از رییس جمهور درخواست دارم به میزان بضاعت نسبت به تبدیل وضعیت با تدوین لایحه قانونی اقدام کند تا جذب نیرو از طریق سازمان استخدامی کشور فراهم شود.

- رسول فرخی میکال امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه دولت باید در خصوص ایجاد اشتغال در کشور اقدامات لازم را اتخاذ کند، اظهار کرد: کشور در شرایط سختی به سر برده و مسئله اشتغال به مهم ترین دغدغه جوانان تبدیل شده و دولت باید در این اقدامات لازم را اتخاذ کند.

وی یکی از مشکلات کشور را شاغلین گرفتار دانست و گفت: یکی از مهم ترین دغدغه های و مشکلات منابع انسانی امروز بیکاری برخی از شاغلان است که علیرغم داشتن کار درواقع بیکار بوده و به صورت قراردادی، شرکتی، کار معین و تبصره ای مشغول به کار بوده و این امر به یک آفت در نیروی انسانی تبدیل شده است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه دولت باید به وضعیت شاغلین قراردادی و تبصره ای رسیدگی کند، تصریح کرد: نیروهای شرکتی، قراردادی، حجمی، راننده استیجاری، کار معین و تبصره سه و چهار بیشتر از کارکنان دولتی کار کرده ولی مزایای آنان بسیار کمتر و حتی بیمه تأمین اجتماعی و تکم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش مجدد نیرو به طریق شرکتی و تبصره ای خلاف قانون است

پذیرش مجدد نیرو به طریق شرکتی و تبصره ای خلاف قانون است