مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-04اقتصادي

اعلام وضعیت حضور کارکنان در ادارات منطبق با وضعیت زرد،نارنجی قرمز


کارکنان ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با مأموریت های اساسی و مدیریت شهری با 100 درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد.

- رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با صدور بخشنامه ای، نحوه حضور کارکنان و فعالیت ادارات را از روز شنبه 1399/9/15 لغایت پایان هفته آینده منطبق با وضعیت جدید اعلام شده برای هر شهر و رعایت بند (4) بخشنامه شماره 374899 مورخ 1399/8/27 اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، ، در بخشنامه شماره 374899 سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح شده است؛ به منظور کاهش ترددهای شهروندان و کارکنان دولت در شرایط هشدار، وضعیت حضور کارکنان و فعالیت ادارات در هر یک از وضعیت های اعلامی از سوی قرارگاه عملیاتی ستاد ملّی مدیریت کرونا در ادارات شهرها به شرح زیر خواهد بود: وضعیت زرد : کارکنان ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با مأموریت های اساسی و مدیریت شهری با 100 درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد.

در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور 3‏/2 (دو سوم) کارکنان انجام خواهد شد.

وضعیت نارنجی : ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با مأموریت های اساسی و مدیریت شهری می توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملّی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا 3‏/1 (یک سوم) کارکنان خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام وضعیت حضور کارکنان در ادارات منطبق با وضعیت زرد،نارنجی قرمز

اعلام وضعیت حضور کارکنان در ادارات منطبق با وضعیت زرد،نارنجی قرمز