مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 08:402020-12-04سياسي

استقلال دانشگاه صنعتی شاهرود حفظ شود/ ضرورت توجه به مطالبات مردمی


امام جمعه شاهرود باتاکید بر اینکه از وزارت علوم می خواهیم همچنان استقلال دانشگاه صنعتی شاهرود حفظ شود، گفت: این یک مطالبه جدی از سوی مردم شهرستان محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه های مجازی جمعه این هفته شاهرود ضمن بیان اینکه مهم ترین حادثه هفته گذشته شهادت دانشمند هسته ای دکتر محسن فخری زاده بود که نه تنها ایران بلکه دنیا را تکان داده است، ابراز داشت: این جهادگر خستگی ناپذیر سال ها جهاد علمی و عملی را در گمنامی به انجام رساند که شاید همین اقدامات او در حوزه علمی و هسته ای باعث حساسیت دشمن و درنهایت ترور ایشان شد.

وی ضمن بیان اینکه این حادثه درس و عبرت خاصی برای جهان داشت، افزود: اگر این اتفاق در هرکجای دنیا رخ می داد گروه های استعماری گوش فلک را کر می کرد ولی نسبت به این ترور رسانه ها و شخصیت های خارج متأسفانه این حساسیت را نداشتند.

انتقام هوشمندانه باشد امام جمعه شاهرود بابیان اینکه دانش هسته ای و پیشرفت علمی با شرارت دشمن در حذف شخصیت ها و افراد خدمت گذار متوقف نمی شود، ابراز داشت: این موضوعی که استکبار نمی فهمد و فکر می کند با حذف آن ها می تواند خللی درراه پیشرفت کشور وارد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال دانشگاه صنعتی شاهرود حفظ شود/ ضرورت توجه به مطالبات مردمی

استقلال دانشگاه صنعتی شاهرود حفظ شود/ ضرورت توجه به مطالبات مردمی