مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 07:102020-12-04سياسي

لزوم حضور بسیج در فضای مجازی/ سواد رسانه ای مردم ارتقا یابد


امام جمعه شاهرود با تأکید بر لزوم حضور بسیج در فضای مجازی گفت: امروز سواد رسانه ای مردم باید در رویارویی با جنگ سایبری دشمن ارتقا یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی صبح امروز در نشستی با فرمانده سپاه شاهرود اظهار کرد: با همه دشمنی های دشمنان خارجی و داخلی علیه بسیج و سپاه، پیشرفت های ارزنده ای حاصل شده و عملکرد بسیج در نگاه مردم خوب بوده و عزت و آبرو برای اسلام و انقلاب آفریده است.

امینی با تأکید بر لزوم حضور بسیج در فضای مجازی و جنگ سایبری گفت: امروز مخاطبان ما ناخواسته سبک زندگی خود را تغییر داده اند و در فضای مجازی حاضر هستند؛ بسیج باید در عرصه فضای مجازی پیشگام باشد و از این ظرفیت بیشتر استفاده کند.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به سواد رسانه ای در زندگی امروز افزود: راه انداختن کانال های مجازی و بارگذاری کردن مطالب، سواد رسانه ای نیست؛ این بخش ریزه کاری هایی دارد که عامه مردم باید بدانند.

امام جمعه شاهرود گفت: امروز واقعاً نهضت سواد رسانه باید به ویژه در نسل جوان ما راه بیفتد تا از فرصت ها استفاده و از تهدیدات مراقبت کنیم.

امینی با بیان اینکه در برخی کشورها با استفاده از فضای مجازی تغییر رژیم ایجاد می شود، اضافه کرد: اگر سواد رسانه ای بالا برود، خطرها و تهدیدات کم می شود و باید به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حضور بسیج در فضای مجازی/ سواد رسانه ای مردم ارتقا یابد

لزوم حضور بسیج در فضای مجازی/ سواد رسانه ای مردم ارتقا یابد