مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 07:102020-12-04اقتصادي

ممنوعیت تردد خودروها در یزد تمدید شد/رستوران ها و بوستان ها تعطیل


جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا استان یزد با اعلام محدودیت های کرونایی هفته سوم آذرماه گفت: ممنوعیت تردد خودروها در یزد تمدید شد.

- احمد ترحمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مصوبات جدید ستاد کرونای استان یزد اظهار داشت: اصناف و مشاغل ضروری شامل نانوایی، لبنیات، مواد پروتیینی، برنج و حبوبات، میوه و تره بار، عطاری، خواربار، تجهیزات پزشکی، فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای فقط بخش ارزاق عمومی، رستوران ها و فست فودها به صورت بیرون بر تا ساعت 20:30 مجاز به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه سایر اصناف فقط تا ساعت 16:30 مجاز به فعالیت بوده و پس از این ساعت باید تعطیل باشند، افزود: قهوه خانه ها، چایخانه ها، بوستان ها و مراکز تفریحی، رستوران ها به صورت حضوری تعطیل هستند همچنین آموزش حضوری مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاه های خصوصی، موسسات آموزش عالی و حوزه های علمیه نیز همچنان تعطیل است.

ترحمی ادامه داد: ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با ماموریت های اساسی و مدیریت شهری با تشخیص بالاترین مقام دستگاه می توانند نسبت به کاهش حضور یک سوم از نیروها اقدام کرده و فعالیت خود را با حضور دو سوم نیروها ادامه دهند.

فعالیت در سایر ادارات و دستگاه ها باید با حضور یک دوم نیروها با تشخیص مدیریت استانی انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد خودروها در یزد تمدید شد/رستوران ها و بوستان ها تعطیل

ممنوعیت تردد خودروها در یزد تمدید شد/رستوران ها و بوستان ها تعطیل