مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-04پزشكي

بفرما کرونای دو سیب!


استعمال دخانیات به ویژه قلیان در شرایط همه گیری ویروس کرونا، علاوه بر تنگی نفس، سردرد، بوی بد دهان، سرفه، دندان های زرد و کثیف، احتمال ابتلای فرد به این بیماری را به شدت افزایش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، استعمال مواد دخانی به ویژه قلیان سالهاست که به عنوان یک وسیله تفریحی مورد اقبال گروه های مختلف سنی قرار گرفته و با گذر زمان جوانان و نوجوان نیز به سمت استعمال آن روی آورده اند به نحوی که شاهد کشیدن قلیان به صورت خانوادگی در اماکن تفریحی و توریستی شهرها نیز هستیم.

استفاد از طعم و عطر در تنباکوها تحت عنوان تنباکوی میوه ای نیز روشی فریبنده برای هدایت نوجوانان و جوانان به مصرف آن و پنهان کردن آثار زیانبار تنباکو پشت طعم و اسانس های مختلف است.

پس از شیوع ویروس کرونا قلیان سراها به عنوان یکی از کانون های اصلی و آلوده مورد توجه کارشناسان بهداشتی قرار گرفت و از همان ابتدا نسبت به اعمال محدودیت های شدید و جدی برای فعالیت این اماکن اقدام شد.

اعمال محدودیت ها سدی در برابر عرضه قلیان نشد بلکه برخی افراد اقدام به عرضه آن در خارج از قلیان سرها از جمله پشت وانت بارها، حاشیه پارک ها و تفرجگاه ها و داخل باغ های شخصی کردند اعمال محدودیت ها سدی در برابر عرضه قلیان نشد بلکه برخی افراد اقدام به عرضه آن در خارج از قلیان سرها از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بفرما کرونای دو سیب!

بفرما کرونای دو سیب!