مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 07:002020-12-04اقتصادي

کمبود بنزین در ونزوئلا وخیم تر شد


شرکت نفتی دولتی PDVSA ونزوئلا تولید بنزین در پالایشگاه ال پالیتو را پس از بروز مشکلی که به آتش سوزی منجر شد، معلق کرده است.

- شرکت نفتی دولتی PDVSA ونزوئلا تولید بنزین در پالایشگاه ال پالیتو را پس از بروز مشکلی که به آتش سوزی منجر شد، معلق کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پالایشگاه ال پالیتو ظرفیت تولید روزانه 146 بشکه را دارد و کمتر از یک هفته از آغاز مجدد فعالیتش می گذشت که با آتش سوزی روبرو شد.

بدنبال تعلیق فعالیت ال پالیتو، ونزوئلا اکنون برای تولید بنزین تنها روی پالایشگاه کاردون حساب می کند.

تاسیسات کاردون ظرفیت پالایش 300 هزار بشکه در روز نفت را دارد اما بر اساس گزارش رویترز، تولید بنزین این پالایشگاه تا روز چهارشنبه 30 هزار بشکه در روز بوده است.

کمبود بنزین در ونزوئلا نتیجه تولید کمتر نفت خام و سالها سوءمدیریت پالایشگاهها و همچنین تحریمهای آمریکاست که مانع واردات بنزین به این کشور آمریکای جنوبی شده است.

با وجود این که ونزوئلا اوایل امسال از ایران بنزین وارد کرد اما کمبود بنزین به حدی شدید بوده است که مردم به سمت استفاده از نفت از میادین و تولید دست ساز بنزین روی آورده اند.

رویترز ماه گذشته به نقل از منابع آگاه گزارش داده بود در میدان نفتی تعطیل شده لاکانسپسیون در غرب ونزوئلا، مردم از خطوط لوله که برای انتقال نفت این میدان به مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود بنزین در ونزوئلا وخیم تر شد

کمبود بنزین در ونزوئلا وخیم تر شد