مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 20:302020-12-03سياسي

هراس دشمن از پیشرفت های علمی کشور است


هراس دشمن از پیشرفت های علمی کشور است.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه لرستان گفت: هراس دشمن از پیشرفت های علمی کشور است.

خسرو عزیزی در نشست شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان که امروز 13 آذرماه به صورت مجازی برگزار شد، شهادت دانشمند برجسته کشورمان، دکتر فخری زاده را تسلیت و تبریک گفت و اظهار کرد: جامعه علمی و دانشگاهی بایستی راه شهیدان عرصه علم را با قدرت هرچه تمام تر ادامه دهد.

وی تصریح کرد: دشمن از تلاش های علمی کشور ما هراس دارد و به همین علت وقتی می بیند در عرصه های مختلف، نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال رشد و بالندگی است دست به حرکت های ناجوانمردانه همچون اقدام تروریستی اخیر می زند که نوعی تروریسم دولتی از طرف رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا بود.

رییس دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، نظام علمی کشور به یک نظام کاملاً قوی و ریشه دار تبدیل شده است و تلاش های علمی شهید فخری زاده با جدیت هرچه بیشتر در نظام علمی، تحقیقاتی و پژوهشی کشور، ادامه خواهد یافت.

عزیزی پیشاپیش، فرارسیدن هفته پژوهش و فناوری استان و روز دانشجو (16 آذرماه) را تبریک گفت و اضافه کرد: قشر دانشجو یک قشر مطالبه گر است و باید کوشش کرد فرهنگ مطالبه گری، اخلاق مداری و نشاط سیاسی و اجتماعی را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس دشمن از پیشرفت های علمی کشور است

هراس دشمن از پیشرفت های علمی کشور است