مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 14:252020-12-03سياسي

پرونده های زندانیان رجایی شهر مورد پایش قرار گرفت


دادستان تهران به همراه هیات 30 نفره قضایی در زندان رجایی شهر حضور یافتند تا پرونده های تمام زندانیان را مورد پایش و بررسی دقیق قرار دهند.

- دادستان تهران به همراه هیات 30 نفره قضایی در زندان رجایی شهر حضور یافتند تا پرونده های تمام زندانیان را مورد پایش و بررسی دقیق قرار دهند.

القاصی مهر به همراه سی نفر از معاونین و قضات شعبات مختلف، در بازدیدی که پنج ساعت به طول انجامید، با تمام زندانیان رجایی شهر دیدار کرده، پرونده آنان را پایش نمودند تا با غربالگری قضایی، احکام مرخصی بین حبس یا شش ماهه پایان حبس و پیشنهاد عفو برای افراد واجد شرایط صادر کنند.

دادستان تهران ضمن تاکید بر لزوم بررسی دقیق پرونده ها و درخواست های زندانیانی که در طول ایام حبس، رفتار خوبی از خود نشان داده اند، تصریح کرد: رویکرد اصلاحی و تربیتی و بازگشت سعادتمندانه به جامعه، مورد تاکید رییس قوه قضاییه است.

وی با اظهار رضایت از روند اقدامات بهداشتی، خدمات رفاهی و زندانبانی صورت گرفته و تحولات اساسی در زندان رجایی شهر گفت: مهمترین نتیجه اجرای طرح پایش، کاهش جمعیت کیفری است و در این مسیر ظرفیت شوراهای حل اختلاف و ترویج فرهنگ صلح و سازش بسیار کارآمد خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های زندانیان رجایی شهر مورد پایش قرار گرفت

پرونده های زندانیان رجایی شهر مورد پایش قرار گرفت