مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 13:102020-12-03سياسي

انتقاد از شیوه تقدیم لایحه بودجه به مجلس/ضرورت هم افزایی مسئولان


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: بسیار باعث تأسف است که لایحه بودجه توسط شخصی غیر از رییس جمهور، معاون ایشان و حتی رییس سازمان برنامه و بودجه تقدیم مجلس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین خسروی اسفزار بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی اظهار کرد: بهترین منبع، سرمایه و میراث فرهنگی هر جامعه نیروی انسانی آن است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به اینکه یکی از نشانه های سقوط دولت ها توجه به موضوعات فرعی به جای مسائل اصلی است، بیان کرد: در حوزه میراث فرهنگی نیز باید توجه داشته باشیم که مسائل فرعی جای موضوعات اصلی را نگیرد.

خسروی اسفزار ادامه داد: در موضوعات مرتبط با میراث فرهنگی بارها به افزایش ثبت ملی و جهانی آثار تاریخی خراسان جنوبی اشاره شده که در جای خود دارای ارزش است ولی در کنار آن باید به نتایج و ثمرات این ثبت آثار توجه داشت.

وی با بیان اینکه افزایش ثبت ملی و جهانی آثار تاریخی بیرجند و خراسان جنوبی باید منجر به شناخت بیشتر ایرانیان و جهانیان از این منطقه شود، افزود: باید این سؤال را پاسخ بدهیم که چرا هنوز برخی از مردم سرزمین خود ما برخی از سوغات خراسان جنوبی چون عناب را به درستی نمی شناسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از شیوه تقدیم لایحه بودجه به مجلس/ضرورت هم افزایی مسئولان

انتقاد از شیوه تقدیم لایحه بودجه به مجلس/ضرورت هم افزایی مسئولان