مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 12:502020-12-03سياسي

اعطای نشان خادمی شهدا به فرمانده مرزبانی ناجا


به پاس خدمات و تلاش های شبانه روزی مرزداران غیور در پاسداری و حراست از مرزهای مقدس ایران اسلامی، لوح و نشان خادمی شهدا به فرمانده مرزبانی ناجا اهداء شد.

- به پاس خدمات و تلاش های شبانه روزی مرزداران غیور در پاسداری و حراست از مرزهای مقدس ایران اسلامی، لوح و نشان خادمی شهدا به فرمانده مرزبانی ناجا اهداء شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استین پلیس، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در دیدار با سردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور بر همکاری و تعامل هر چه بیشتر و ارائه خدمات به زائران راهیان نور تاکید کرد.

در این دیدار که دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور به همراه جمعی از معاونان حضور داشتند، دو طرف بر اهمیت حرکت عظیم و مردمی راهیان نور در حفظ و انتقال دفاع مقدس به نسل های بعدی تاکید و راهیان نور را بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان و بستری مناسب برای آشنایی با مبانی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانستند.

اهمیت آموزش و ساماندهی راویان مرزبانی به منظور روایتگری و استخراج گوهرهای موجود در فعالیت های مجاهدان مرزبانی، کمک به حفاظت از یادمان های راهیان نور محدوده جغرافیایی پاسگاه های مرزی، اهمیت نقش مرزبانی و دریابانی در سیر تشرف زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان های شهدا در مناطق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای نشان خادمی شهدا به فرمانده مرزبانی ناجا

اعطای نشان خادمی شهدا به فرمانده مرزبانی ناجا