مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 12:202020-12-03سياسي

جذب چندین سرمایه گذار با هدف ایجاد اشتغال پایدار در فسا


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: جذب سرمایه گذار جهت احداث کارخانه مواد غذایی در شهرستان فسا، با ظرفیت ایجاد اشتغال برای دو هزارو 650 نفر صورت گرفته است.

- حجت الله فیروزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در فسا اظهار داشت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رفع محرومیت از شهرستان فسا طرح های توسعه و اشتغال زایی با جذب سرمایه گذار در روند اجرایی قرارگرفته است.

نماینده مردم فسا در مجلس یازدهم عنوان کرد: جذب سرمایه گذار برای احداث کارخانه مواد غذایی، با ظرفیت اشتغال  250 نفر به صورت مستقیم و بیش از 2100 نفر به صورت غیرمستقیم و همچنین اعلام آمادگی همین شرکت مبنی بر مرتفع نمودن مشکل آب شهرک صنعتی فسا یک از اقدامات صورت گرفته طی چند مدت اخیر است.

وی  به جذب سرمایه گذار برای احداث کارخانه تولید شمش فولادی از آهن قراضه و آهن اسفنجی به ظرفیت 200 هزار تن، با ظرفیت اشتغال  بیش از 600 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم نیز به عنوان اقدامی دیگر در راستای اشتغال زایی در این شهرستان اشاره کرد.

  فیروزی در ادامه به جذب سرمایه گذار برای احداث کارخانه تولید نیترات کلسیم (کود شیمیایی)نیز  اشاره و بیان کرد: راه اندازی این کارخانه با ظرفیت 50 هزار تن تولید و ظرفیت اشتغال 65 نفر مستقیم و بیش از 350 نفر غیرمستقیم همراه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب چندین سرمایه گذار با هدف ایجاد اشتغال پایدار در فسا

جذب چندین سرمایه گذار با هدف ایجاد اشتغال پایدار در فسا