مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 11:352020-12-03اقتصادي

ضرر 50 میلیاردی رستوران و تالارهای کاشان در دوران کرونا


رییس اتحادیه تالار داران و سالن های پذیرایی کاشان گفت: بالای 50 میلیارد تومان صنف ما ضرر کرده است و با شدت کرونا این رقم بالاتر هم می رود.

- مهدی مجتبایی فرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان، بابیان اینکه تالارها رتبه اول خسارت دیده ها در دوران کرونا هستند متحمل خسارت زیادی شدند، اظهار کرد: کافی شاپ ها هیچ فعالیت صنفی ندارند و به صورت بیرون بر هم نمی توانند کار کنند که جز رسته های صنفی هستند که بیشترین ضرر را متحمل شدند.

رییس اتحادیه تالار داران و سالن های پذیرایی کاشان با اشاره به اینکه، رستوران ها، آشپزخانه و چلوکبابی ها که باید به صورت بیرون بر کار کنند، افزود: متأسفانه درخواست متقاضی برای غذای بیرون بر زیر 50 در صد است که این واحدهای صنفی ضررهای زیادی دیده اند.

وی بابیان اینکه 15 واحد رستوران و آشپزخانه جگرکی و.

که نمی توانستند از عهده حقوق و مزایای کارگر، اجاره بها و قبوض خدماتی بربیایند، واحدهای خود را واگذار و یا تعطیل کردند، خاطرنشان کرد:  اگر هر واحدی  از 1 تا 3 کارگر حساب کنیم متوجه می شویم با این تعطیلی ها درصد بیکاری بالا می رود و باعث مشکلات بیشتری می شود.

 مجتبایی فرد گفت: کارگری در رستوران کار می کند ماهی 1 میلیون تومان برای کارفرما هزینه بر هستند به همین خاطر برخی صاحبان رستوران ها و کارفرماها به خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر 50 میلیاردی رستوران و تالارهای کاشان در دوران کرونا

ضرر 50 میلیاردی رستوران و تالارهای کاشان در دوران کرونا