مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-03سياسي

10 سال آینده کشاورزی در غرب مازندران وجود نخواهد داشت


نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تا 10 سال آینده با این وضعیت بعید است کسی در غرب مازندران به کشاورزی بپردازد.

- ایسنا/مازندران نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تا 10 سال آینده با این وضعیت بعید است کسی در غرب مازندران به کشاورزی بپردازد.

محمدعلی محسنی بندپی در جلسه بررسی مشکلات سه شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت که با حضور جمعی از مسئولان استانی و مدیران کل در فرمانداری نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه بهره مندی همه مردم از رفاه نسبی و تقسیم اعتبارات و امکانات بر مبنای عدالت از جمله فلسفه ایجاد نظام جمهوری اسلامی است، اظهارکرد: استان مازندران در توزیع متوازن اعتبارات کشوری دیده نشده است و با توجه به جمعیت بومی و غیر بومی که دارد این اعتبارات و امکانات در همه بخش ها کافی نیست.

وی با نامتوازن دانستن اعتبارات برخی شهرستان ها به خصوص غرب مازندران نسبت به سایر شهرهای استان، گفت: براساس بررسی های صورت گرفته بعضی از شهرهای مازندران مانند ساری و آمل اعتبارات بیشتری نسبت به نوشهر و سوادکوه برخوردار هستند که باید عدالت رعایت شود.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس عدم هماهنگی بین دستگاه های اجرایی را بزرگترین خلا در مازندران عنوان کرد و ادامه داد: کشور در شرایط اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 سال آینده کشاورزی در غرب مازندران وجود نخواهد داشت

10 سال آینده کشاورزی در غرب مازندران وجود نخواهد داشت