مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-03اقتصادي

وام یک میلیونی واریز شد/ 4.6 میلیون نفر امروز وام دوم کرونا را گرفتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با ادامه شیوع ویروس کرونا و افزایش فشار اقتصادی به خانوارهای ضعیف و متوسط جامعه و البته بعد از پافشاری مجلس به پرداخت یارانه های حمایتی به مردم، - وام یک میلیونی امروز به حساب برخی از مشمولان دریافت دور جدید تسهیلات کرونایی واریز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با ادامه شیوع ویروس کرونا و افزایش فشار اقتصادی به خانوارهای ضعیف و متوسط جامعه و البته بعد از پافشاری مجلس به پرداخت یارانه های حمایتی به مردم، دولت اعلام کرد که به 11 میلیون خانوار مجدداً وام یک میلیونی پرداخت خواهد کرد ضمن اینکه به مدت 4 ماه نیز ماهانه 100 هزار تومان به 30 میلیون نفر می پردازد.

طبق اعلام وزارت رفاه، تمامی افرادی که در نوبت قبل، وام کرونای معیشتی دریافت کرده اند و درآمد ثابت ندارند، می توانند متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی باشند.

نکته مهم اینجاست که افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت های دولتی یا نهادهای عمومی غیردولتی، بازنشستگان، بیمه پرداز سازمان تأمین اجتماعی یا سایر صندوق های بازنشستگی شامل این طرح نمی شوند.

گفتنی است، متقاضیان صرفاً باید کد ملی خود را از تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سرشماره 6369 ارسال نمایند، شهروندان عزیز تنها یک بار پیامک ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام یک میلیونی واریز شد/ 4.6 میلیون نفر امروز وام دوم کرونا را گرفتند

وام یک میلیونی واریز شد/ 4.6 میلیون نفر امروز وام دوم کرونا را گرفتند