مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 11:002020-12-03بين الملل

مسؤول عراقی: داعش هنوز می تواند حملات خطرناکی انجام دهد


یک مسؤول امنیتی برجسته عراق هشدار داد، گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه با وجود اینکه از نظر نظامی نابود شده اما هنوز قادر است حملات خطرناکی را آغاز کند.

- یک مسؤول امنیتی برجسته عراق هشدار داد، گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه با وجود اینکه از نظر نظامی نابود شده اما هنوز قادر است حملات خطرناکی را آغاز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الصباح چاپ عراق در شماره امروز (پنج شنبه) خود به نقل از ابوعلی البصری، رییس کمیته الصقور و مدیرکل مرکز اطلاعات و مبارزه با تروریسم وزارت کشور عراق نوشت: با وجود اینکه داعش از نظر نظامی در عراق و سوریه شکست داده شده اما این گروه تروریستی هنوز می تواند با وجود گروهک های موسوم به گرگ های تنها که در واقع همان تروریست هایی هستند که از عملیات های نظامی سال 2018 در عراق و سوریه به کشورهای خود در اروپا، خاورمیانه و شمال آفریقا گریختند، حملات خطرناکی را آغاز کند.

به نوشته روزنامه الصباح، البصری با اشاره به اینکه تعداد این تروریست ها حدود پنج تا هفت هزار نفر است، تاکید کرد: باید راه حل هایی برای زندانیان داعشی در اردوگاه ابوالهول که تعداد آنها حدود 10 تا 12 هزار نفر است، ایجاد شوند.

این مسؤول امنیتی عراقی در ادامه احتمال داد گروه های تروریستی از دل داعش و القاعده و با همان دستورالعمل ها برای اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤول عراقی: داعش هنوز می تواند حملات خطرناکی انجام دهد

مسؤول عراقی: داعش هنوز می تواند حملات خطرناکی انجام دهد