مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:502020-12-03اجتماعي

عدم مراجعه 213 نوآموز بازمانده از سنجش در خراسان شمالی برای تکمیل فرآیند سنجش


رییس اداره آموزش وپرورش استثنایی خراسان شمالی از ارجاع دو هزارو 233 نوآموز به مرحله تخصصی سنجش در سال 99 خبرداد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس اداره آموزش وپرورش استثنایی خراسان شمالی از ارجاع دو هزارو 233 نوآموز به مرحله تخصصی سنجش در سال 99 خبرداد.

علی متقیان افزود: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموان بدو ورود به دبستان از اول مرداد تا پایان مهر سال جاری باهدف پیشگیری از بروز و تشدید بیماری ها ، کمک به بهبود کیفی آموزش و کنترل بعضی از عوامل موثر بر افت تحصیلی برگزار گردید.

وی ادامه داد: سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان به منظور حرکت در راستای استانداردهای آموزشی بین المللی مبنی و تشخیص به موقع کودکان در معرض خطر جهت سازماندهی برنامه های آموزشی با فعالیت 14 پایگاه سنجش اولیه و 1 پایگاه تخصصی در استان اجرا گردید .

متقیان خاطر نشان کرد: تعداد 18191 نوآموز بدو ورود به دبستان مورد ارزیابی قرار گرفتند و در مقایسه با تعدادثبت نام شدگان در سامانه سناد تعداد 213 نوآموزان بازمانده از سنجش تا کنون جهت تکمیل فرآیند سنجش به پایگاه های سنجش مراجعه ننموده اند.

وی گفت: تعداد 3233 نوآموز در ارزیابی اولیه نیازمند ارزیابی تخصصی بینایی ،شنوایی،آمادگی تحصیلی ،رفتاری و جسمی –حرکتی شناسایی شدند که از این میان تعداد 156 نوآموز جهت ثبت نام به مدارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم مراجعه 213 نوآموز بازمانده از سنجش در خراسان شمالی برای تکمیل فرآیند سنجش

عدم مراجعه 213 نوآموز بازمانده از سنجش در خراسان شمالی برای تکمیل فرآیند سنجش