مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-03پزشكي

حرارت مجدد نان در منزل راه اطمینان از عاری بودن آن از ویروس کرونا


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: طی بازدیدهای انجام شده در هفته گذشته از 307 نانوایی در سطح استان بازدید به عمل آمد که یک نانوایی به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ شد و 23 نانوایی نیز اخطاریه دریافت کرد و پرونده آن ها به مراجع قانونی معرفی شد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: طی بازدیدهای انجام شده در هفته گذشته از 307 نانوایی در سطح استان بازدید به عمل آمد که یک نانوایی به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ شد و 23 نانوایی نیز اخطاریه دریافت کرد و پرونده آن ها به مراجع قانونی معرفی شد.

دکتر افشین دلشاد افزود: طبق بررسی های انجام شده در 93 درصد نانوایی ها، بهداشت فردی و 61 درصد نانوایی ها فاصله گذاری اجتماعی رعایت می شود همچنین 88 درصد کارکنان نانوایی و 82 درصد مشتریان نانوایی از ماسک استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، وی تاکید کرد: فرآیند بازدیدها به طور مداوم ادامه دارد و مردم در صورت مشاهده موارد تخلف به سامانه 190 اطلاع رسانی کنند.

دلشاد درخصوص نکات بهداشتی در نانوایی ها به منظور کنترل ابتلا و شیوع بیماری کووید 19 گفت: در نانوایی ها یک فروشنده صرفا برای اخذ وجه باید به کار گرفته شود و این فرد به هیچ عنوان نبای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرارت مجدد نان در منزل راه اطمینان از عاری بودن آن از ویروس کرونا

حرارت مجدد نان در منزل راه اطمینان از عاری بودن آن از ویروس کرونا