مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:152020-12-03ورزشي

کفش آهنین، پای انگیزه ورزشکاران معلول


نایب رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان خوزستان می گوید، انگیزه ای که در ورزشکاران معلول وجود دارد، با انگیزه افراد دیگر متفاوت است.

- ایسنا/خوزستان نایب رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان خوزستان می گوید، انگیزه ای که در ورزشکاران معلول وجود دارد، با انگیزه افراد دیگر متفاوت است.

زهرا کرم زاده در گفت و گو با ایسنا، با تبریک روز جهانی معولان، اظهارکرد: سال ها است که از نزدیک شاهد تلاش، توانمندی و افتخارآفرینی قابل تحسین این اقشار عزیز هستیم که با وجود محدودیت های جسمی از جهات مختلفی شایستگی های خود را به اثبات رسانده اند.

وی افزود: هدف نامگذاری مجمع عمومی سازمان ملل متحد در روز سوم دسامبر سال 1992 میلادی به نام روز جهانی این توان یابان عزیز، شناخت جوامع و اقشار مردم از نیازها و فعالیت ها و همچنین آشنایی با حقوق مادی و معنوی این عزیزان است که اهم این حقوق نیز مناسب سازی محیط های شهری، اماکن عمومی، آموزشی و فعالیت در دستگاه های اداری است.

نایب رییس هیات ورزش های معلولان و جانبازان خوزستان گفت: در واقع نخستین شرط حضور توان یابان پرتلاش در جامعه مناسب سازی محیط شهری است و جوامع، ارگان ها و سازمان های مختلف نیز باید آگاه باشند که مناسب سازی برای استفاده بهتر این قشر از امکانات جامعه فقط مختص سازمان بهزیستی نیست، بلکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفش آهنین، پای انگیزه ورزشکاران معلول

کفش آهنین، پای انگیزه ورزشکاران معلول