مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-03سياسي

دانشگاه پیام نور در کش و قوس پلمب و شکایت!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، اخیرا خبر پلمپ دانشگاه پیام نور به علت بدهی 27 میلیارد تومانی به ماده 100 شهرداری در رسانه های استان ایلام سروصدا به پا کرده؛ این در حالی است که بعد از پلمب این مرکز آموزشی دادستانی این پلمب را غیر قانونی دانست و آن را فک کرد که پس از گذشت چند ساعت مجددا به نحوی دیگر این مرکز علمی استان پلمب شد.

طبق قانون، کمیسیون ماده 100 رای به پلمپ صادر نمی کند اما در این برهه شهرداری خودسرانه اقدام به پلمب کرده است و بر این اساس طبق نظریه مشورتی فک پلمب شهرداری منعی ندارد و طبق ماده 570 قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات مصوب سال 1375، به صراحت اشاره شده که هیچ مقامی نمی تواند بر خلاف قانون، اشخاص را از حقوق مقرر در قانون اساسی محروم کند.

قانونا دستگاهی که بودجه آن از طریق دولت تامین می شود، 18 ماه مهلت دارد بدهی خود را پرداخت کند و این در حالی است که طبق اسناد واصله به خبرگزاری فارس رای صادره در برج 7 امسال ابلاغ شده است و اصلا مهلت قانونی آن تمام نشده که شهرداری نسبت به پلمب آن اقدام کند!  اصرار شهردار برای پلمب دانشگاه! رضا امیری مقدم جانشین دادستان ایلام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: دادستانی در راستای حفظ حقوق دانشجویان و اساتید به محض اطلاع، موضوع را بررسی و رایزنی لازم در راستای تعامل با شهردار ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پیام نور در کش و قوس پلمب و شکایت!

دانشگاه پیام نور در کش و قوس پلمب و شکایت!