مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-03اقتصادي

پرداخت سود سهام شرکت ها به صورت الکترونیکی


به دلیل پراکندگی سهامداران در مناطق مختلف کشور، سامانه ای برای توزیع سود شرکت ها به صورت الکترونیکی فراهم شد تا نیازی به حضور فیزیکی افراد نباشد.

- معاون شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت:به دلیل پراکندگی سهامداران در مناطق مختلف کشور، سامانه ای برای توزیع سود شرکت ها به صورت الکترونیکی فراهم شد تا نیازی به حضور فیزیکی افراد نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، علیرضا ماهیار در رابطه با رونمایی از سامانه مجامع الکترونیک و سامانه پرداخت سود سهام، گفت: سامانه توزیع سود یکی از مطالبات سهامداران از شرکت سپرده گذاری مرکزی بود تا بتوانند سود خود را بدون مراجعه حضوری دریافت کنند.

وی افزود: از ابتدای سال گذشته بحث سامانه پرداخت سود سهام به صورت آزمایشی انجام شد و اکنون از این سامانه رونمایی شد.

معاون شرکت سپرده گذاری مرکزی افزود: ناشر بعد از برگزاری مجمع، میزان سودی را که به سهامدار تعلق می گیرد مشخص و به شرکت سپرده گذاری ارسال می کند سپس شرکت سپرده گذاری مرکزی به صورت اتوماتیک سود را به حساب سجامی سهامدار واریزمی کند و به سهامدار اطلاع رسانی می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کنونی بیش از 18 میلیون مراجعه حضوری برای دریافت سود سهام حذف شده است ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون 18.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت سود سهام شرکت ها به صورت الکترونیکی

پرداخت سود سهام شرکت ها به صورت الکترونیکی