مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-03حوادث

افزایش 56 درصدی کشفیات مواد مخدر در مرزهای کشور


از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 93 تن انواع موادمخدر در مرزهای کشور کشف شده که نسبت به سال گذشته با افزایش 56 درصدی روبه رو بوده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده مرزبانی ناجا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 93 تن انواع موادمخدر در مرزهای کشور کشف شده که نسبت به سال گذشته با افزایش 56 درصدی روبه رو بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه سفر به زاهدان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: حدود 90 درصد از این کشفیات توسط مرزبانی سیستان وبلوچستان صورت گرفته است.

وی با اشاره به عملیات و درگیری های مسلحانه در 48 ساعت گذشته در مرزهای سیستان وبلوچستان، افزود: در این عملیات ها حدود 2 تن موادمخدر، چندین دستگاه خودرو و مقادیری سلاح و مهمات کشف و چهار نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اقدامات و عملکرد مرزبانان در پیشگیری از ویروس منحوس کرونا گفت: با توجه به شرایط کرونایی در کشور و نیاز به برخی اقلام دارویی، متأسفانه افراد سودجو اقدام به قاچاق انواع دارو به ویژه آنتی بیوتیک ها به کشورهای همسایه را دارند که در این زمینه مرزبانان در سراسر مرزهای ایران اسلامی، بویژه در این خطه از میهن توفیقات بسیار خوبی کسب کرده اند و به طور جدی با این پدیده شوم و غیرانسانی مقابله می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 56 درصدی کشفیات مواد مخدر در مرزهای کشور

افزایش 56 درصدی کشفیات مواد مخدر در مرزهای کشور