مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 06:402020-12-03بين الملل

سفیر ایران در چین: عاملان ترور فخری زاده را پیدا و مجازات خواهیم کرد


سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین تصریح کرد که جمهوری اسلامی ایران عاملان ترور شهید فخری زاده را پیدا و مطابق با قوانین بین المللی آنها را مجازات خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد کشاورززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین در مصاحبه ای اختصاصی با روزنامه گلوبال تایمز چین تصریح کرد که شواهد اولیه حکایت از آن دارد که ترور شهید محسن فخری زاده   دانشمند دفاعی و هسته ای ایران به دست عواملی صورت گرفته است [که] لیست بلندبالایی از ترور در مناطق حساس غرب آسیا و فراتر از آن دارند .

ایران حق دفاع از خود در برابر ماجراجویی های آمریکا و اسراییل دارد این دیپلمات ایرانی ضمن تأکید بر حق مسلم ایران برای دفاع از حقوق خود، ادامه داد: ایران حقوق خود را برای انجام تمامی اقدامات ضروری برای دفاع از مردم خود و حفظ منافعش در مقابل هرگونه اقدامات ماجراجویانه ایالات متحده و اسراییل علیه کشورم به ویژه در دوران باقیمانده از دولت فعلی (ترامپ) در ایالات متحده، محفوظ می دارد .

آمریکا عضو برجام نیست، با آنها مذاکره نمی کنیم کشاورززاده در پاسخ به سؤالی درباره ارتباط مقام های جمهوری اسلامی ایران با تیم جو بایدن نامزد دموکرات که بعنوان رییس جمهور منتخب آمریکا معرفی شده است، گفت: از آنجاییکه ایالات متحده عضوی از برجام نیست، ما با آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در چین: عاملان ترور فخری زاده را پیدا و مجازات خواهیم کرد

سفیر ایران در چین: عاملان ترور فخری زاده را پیدا و مجازات خواهیم کرد