مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-03اجتماعي

رفع انسداد خط انتقال 400 میلی متری فاضلاب در شهر دوگنبدان


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گچساران از رفع انسداد خط انتقال 400 میلی متری فاضلاب در یکی از نقاط پر تردد شهر دوگنبدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد بهنام پاد از تلاش چند روزه اکیپ های اتفاقات جهت بهسازی و رفع گرفتگی خط انتقال 400میلی متری فاضلاب حوالی میدان سیمرغ ( فلکه زندان) شهر دوگنبدان خبر داد.

مدیر امور آب و فاضلاب  شهرستان گچساران افزود: این خط انتقال فاضلاب که در یکی از پرترددترین نقطه شهر که ترددهای پیاده و سواره رو بلوارهای پانصد دستگاه مستقیم و سمت راست، بلوار بعثت و خیابان مالیات از آن انجام می گردد توسط پیمانکار شهرداری دوگنبدان و بدون از انجام استعلام از امور آبفا و بدون از توجه به تاسیسات تحت الارضی فاضلاب و در زمان عملیات تعریض جدول، تخریب و مسدود شده بود.

  وی عنوان کرد: پس از اطلاع امور آبفا شهرستان گچساران از مشکل تخریب و انسداد خط انتقال فاضلاب مورد نظر، اکیپ های اتفاقات با پشتیبانی بخش های فنی و مهندسی در کمترین زمان ممکن وارد عمل گردید و اقدامات لازم را  با وجود بارش شدید باران جهت بهسازی و رفع گرفتگی خط انتقال 400 میلی متری فاضلاب بعمل آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع انسداد خط انتقال 400 میلی متری فاضلاب در شهر دوگنبدان

رفع انسداد خط انتقال 400 میلی متری فاضلاب در شهر دوگنبدان