مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 05:252020-12-03اقتصادي

میزان عوارض خروج از کشور برای ملی پوشان در سال 1400


عوارض خروج ورزشکاران تیم های ملی که با مجوز وزارت ورزش و جوانان به مسابقات برون مرزی اعزام می شوند، برای هر مرحله خروج 264 هزار تومان خواهد بود و همانند افراد عادی محاسبه نمی شود.

- عوارض خروج ورزشکاران تیم های ملی که با مجوز وزارت ورزش و جوانان به مسابقات برون مرزی اعزام می شوند، برای هر مرحله خروج 264 هزار تومان خواهد بود و همانند افراد عادی محاسبه نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در لایحه بودجه سال 1400 پیش بینی شده است که عوارض خروج از کشور برای هر نفر 264 هزار تومان باشد، اما در صورت خروج برای بار دوم عوارض به میزان 50 درصد و در سفرهای سوم یا بیشتر تا 100 درصد افزایش خواهد یافت.

با این وجود، عوارض خروج ورزشکاران تیم های ملی که با مجوز وزارت ورزش و جوانان به مسابقات برون مرزی اعزام می شوند، برای هر مرحله خروج، با نرخ عوارض مرحله اول خروج محاسبه و أخذ می شود.

بنابراین ورزشکاران تیم های ملی که با مجوز وزارت ورزش و جوانان به مسابقات برون مرزی اعزام می شوند، در صورت هر تعداد سفر خارجی تغییری در عوارض 264 هزارتومانی برای آن ها رخ نخواهد داد و شامل افزایش رقم مربوطه در سفرهای پس از سفر اول، نخواهند شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان عوارض خروج از کشور برای ملی پوشان در سال 1400

میزان عوارض خروج از کشور برای ملی پوشان در سال 1400