مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 05:202020-12-03سياسي

نقش آفرینی دانشجویان بسیجی چهارمحال وبختیاری در ایام کرونا


فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری عمده تلاش گروه های جهادی بسیج دانشجویی را در راستای مهار کرونا دانست و گفت: اگر این گروه ها پیش از کرونا در مناطق محروم خدمات ارائه می دادند اینک در قالب کمک به کادر درمان کمک خود را عرضه می کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری عمده تلاش گروه های جهادی بسیج دانشجویی را در راستای مهار کرونا دانست و گفت: اگر این گروه ها پیش از کرونا در مناطق محروم خدمات ارائه می دادند اینک در قالب کمک به کادر درمان کمک خود را عرضه می کنند.

مرتضی کریمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا قرارگاه مبارزه با این ویروس تشکیل شد، این قرارگاه چندین قسمت مختلف داشته که با توجه به ظرفیت های متنوع بسیج دانشجویی، برنامه ریزی های لازم صورت گرفت.

وی نخستین اقدام این قرارگاه را انتخاب مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی به عنوان دبیر قرارگاه مبارزه با کرونا به دلیل ارتباط بیشتر با مباحث مربوط به این ویروس عنوان کرد و افزود: این قرارگاه چهار زیرمجموعه مطالبه گری، تولید محتوا، رسانه و ارتباطات و اقدام عملی داشته که در قسمت مطالبه گری موضوعات مختلف پیرامون کرونا از جمله مشکلات توزیع مواد بهداشتی، درمان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی دانشجویان بسیجی چهارمحال وبختیاری در ایام کرونا

نقش آفرینی دانشجویان بسیجی چهارمحال وبختیاری در ایام کرونا