مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 05:052020-12-03اقتصادي

کمک 4 میلیاردی معاونت علمی ریاست جمهوری به دانشگاه صنعتی کرمانشاه


معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور تکمیل پروژه سوله فناوری دانشگاه صنعتی چهار میلیارد تومان به این دانشگاه کمک کرد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور تکمیل پروژه سوله فناوری دانشگاه صنعتی چهار میلیارد تومان به این دانشگاه کمک کرد.

علی اکبر اختری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث پروژه سوله مرکز رشد، فناوری و کارآفرینی دانشگاه صنعتی از سه سال قبل، اظهار کرد: ساخت این پروژه از حدود دو سال و نیم پیش درحالی که 37 درصد پیشرفت فیزیکی داشت به علت کمبود اعتبارات متوقف ماند.

وی تصریح کرد: طی این مدت پیگیری های زیادی را برای اخذ اعتبار به منظور اتمام این پروژه انجام دادیم تا اینکه در نهایت موافقت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را برای اختصاص بخشی از اعتبار مورد نیاز گرفتیم.

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه اضافه کرد: براین اساس، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اخیرا چهار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه تخصیص داده که به محض دریافت عملیات اجرایی پروژه از سر گرفته می شود.

وی یادآورشد: علاوه براین چهار میلیارد تومان، حدود سه تا چهار میلیارد تومان دیگر هم نیاز داریم تا احداث این پروژه را به اتمام برسانیم که تلاش می کنیم بخشی از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 4 میلیاردی معاونت علمی ریاست جمهوری به دانشگاه صنعتی کرمانشاه

کمک 4 میلیاردی معاونت علمی ریاست جمهوری به دانشگاه صنعتی کرمانشاه