مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 04:402020-12-03سياسي

14 دستگاه اکسیژن ساز تاکنون به کرمانشاه تحویل داده شده است


مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: چهاردهمین دستگاه اکسیژن ساز استان مختص به بیمارستان جوانرود است.

- تورج شیرزادیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با پیگیری های تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و همچنین حمایت لهونی، نماینده مردم منطقه اورامانات در مجلس شورای اسلامی، یک دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری با اعتباری نزدیک به 20 میلیارد ریال خریداری و تحویل بیمارستان حضرت رسول(ص)  شهرستان جوانرود شد.

وی با بیان اینکه این چهاردهمین دستگاه اکسیژن ساز است که تاکنون به استان تحویل داده شده است، افزود: با بهره برداری از این دستگاه در روزهای آینده،  ظرفیت تولید اکسیژن در این بیمارستان به نزدیک هزار لیتر در دقیقه خواهد رسید و ان شاءالله نگرانی جهت تامین اکسیژن بیماران این شهرستان نخواهیم داشت.

  مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: قرارداد خرید 2 دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری دیگر و همچنین یک دستگاه مخزن اکسیژن مایع کرایوژنیک بیست تنی منعقد شده که در روزهای آینده و به تدریج تحویل مراکز منتخب خواهند شد.

انتهای پیام/پ  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 دستگاه اکسیژن ساز تاکنون به کرمانشاه تحویل داده شده است

14 دستگاه اکسیژن ساز تاکنون به کرمانشاه تحویل داده شده است