مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 04:102020-12-03پزشكي

بستری 893 بیمار کرونایی در مازندران


دیروز یکی از اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده بود که زنجیره انتقال شیوع این بیماری با محدودیت هایی که ایجاد شده قطع شده در حالی که این روند در مازندران معکوس در حال عمل کردن است و شاهد افزایش بیماران مبتلا به کووید 19 هستیم و تاکنون 893 بیمار در .

- ایسنا/مازندران دیروز یکی از اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده بود که زنجیره انتقال شیوع این بیماری با محدودیت هایی که ایجاد شده قطع شده در حالی که این روند در مازندران معکوس در حال عمل کردن است و شاهد افزایش بیماران مبتلا به کووید 19 هستیم و تاکنون 893 بیمار در بیمارستان های این استان بستری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،سید عباس موسوی رییس این دانشگاه، اعلام کرد: ظرف 24 ساعت گذشته تعداد 116 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: ظرف همین مدت تعداد 110 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه م اکنون 717 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد 164 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 893 بیمار کرونایی در مازندران

بستری 893 بیمار کرونایی در مازندران