مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 02:502020-12-02اقتصادي

پلمب 3 واحد اقامتی در سوادکوه شمالی


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سوادکوه شمالی از پلمب 3 واحد اقامتی به دلیل نقض دستورالعمل مقابله با کرونا خبر داد.

- مجید ابراهیم نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا ی استان مازندران و شهرستان، پذیرش مسافر و گردشگر توسط واحدهای اقامتی، پذیرایی و خانه مسافر تا اطلاع ثانوی ممنوع است، گفت: 3 واحد اقامتی و خانه مسافر متخلف در سوادکوه شمالی پلمب شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سوادکوه شمالی، افزود: از آغاز طرح مقابله با کرونا تاکنون طی بازدید مشترک با حضور نمایندگان ادارات صمت، میراث فرهنگی و گردشگری، شبکه بهداشت و درمان و اماکن نیروی انتظامی 3 واحد به دلیل نقض دستورالعمل مقابله با کرونا، متخلف شناخته و پلمب شدند.

وی افزود: نظارت و بازرسی های اداره صنعت، معدن و تجارت سوادکوه شمالی برای مقابله با ویروس کرونا از روزهای ابتدای مقابله با کرونا انجام می شود و هرگونه اقدامی که منجر به نگرانی برای شهروندان در زمینه پذیرش مهمان شود برخورد می شود.

ابراهیم نژاد با اعلام شماره 124 برای ثبت و پیگیری شکایات که از اداره صمت سوادکوه شمالی، درخواست می شود، افزود: شهروندان هرگونه گزارش مربوط به پذیرش مسافر را به این سامانه گزارش دهند تا پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 3 واحد اقامتی در سوادکوه شمالی

پلمب 3 واحد اقامتی در سوادکوه شمالی