مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 02:202020-12-02سياسي

محرومیت حاشیه شهر اصفهان غیرقابل انکار است


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم گمان افکار عمومی نسبت به برخورداری اصفهان، محرومیت ها و فقدان امکانات اولیه نیز در این شهر قابل مشاهده است و نمی توان آن ها را به خصوص در حاشیه شهر اصفهان انکار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با سیدپرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دیدار کرد.

در ابتدای این جلسه نماینده مردم اصفهان ضمن اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در دوران مدیریت سیدپرویز فتاح از وی قدردانی کرده و اظهار داشت: علی رغم گمان افکار عمومی نسبت به برخورداری اصفهان، محرومیت ها و فقدان امکانات اولیه نیز در این شهر قابل مشاهده است و نمی توان آن ها را به خصوص در حاشیه شهر اصفهان انکار کرد.

طغیانی با بیان اینکه اصفهان از پتانسیل های فراوانی در حوزه زیر ساخت و صنعت برخودار است از رییس بنیاد مستضعفان جهت سرمایه گذاری و اشتغال زایی این مجموعه در اصفهان دعوت کرد، وی همچنین در پایان بیان کرد که بایستی به شرکت های فعلی بنیاد در اصفهان نیز توجه بیشتری صورت گیرد تا بهره وری آن ها بیشتر شود.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نیز ضمن قدردانی از نماینده مردم اصفهان بابت پیگیری محرومیت ها و دغدغه های وی در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت حاشیه شهر اصفهان غیرقابل انکار است

محرومیت حاشیه شهر اصفهان غیرقابل انکار است